Przejdź do głównej zawartości

Juicy Couture Viva La Juicy

Najbardziej lubię recenzować perfumy. Daje największe pole do popisu. Uruchamianie wyobraźni i następnie opisywanie zapachów przypomina mi opowiadanie bajek i najbarwniejszych historii. Choć nie mam stu procentowej pewności czy potrafię robić to w odpowiedni sposób, sprawia mi to mnóstwo frajdy. Dziś przygotowałam wpis dla wielbicielek perfum słodkich, ale idealnych na lato. 

Nuty zapachowe:
nuta głowy: dzikie jagody, mandarynkanuta serca: wiciokrzew, gardenia, jaśminnuta bazy: ambra, karmel, wanilia, drzewo sandałowe, pralinki. 

Viva la juicy to perfumy zdecydowanie słodkie. Już od momentu pierwszego psiknięcia aż do końca trwania zapachu czuję karmel i wanilię - apetycznie i jadalnie, zapach daje przez to wrażenie ciepła i przytulności. Nie jest to jednak woń mdląca, ciężka, przytłaczająca czy wywołująca migrenę. Zapach jest przestrzenny i lekki (!). Odpowiada za to świeża i soczysta mandarynka wyczuwana przeze mnie przez pierwsze minuty trwania zapachu i kwiaty - wiciokrzew i gardenia. Jaśminu w tym zestawieniu nie czuję. Lekkie kwiaty wyczuwam zaraz za karmelowo-waniliową nutą, nie są dominujące, ale dzielnie dotrzymują kroku słodyczy i są wyczuwalnie równie długo ;). Dopiero pod koniec, gdy zapach wyczuwalny jest już tylko w momencie "przytknięcia" nosa do skóry, wyczuwam ambrę i drzewo sandałowe. 



Juicy couture viva la juicy idealnie sprawdzi się latem, zwłaszcza na ciepłe wieczory. Trwałość nie jest powalająca - w trakcie dnia trzeba się popsikać ponownie. Projekcja jest raczej łagodna - trzeba lekko się zbliżyć do osoby noszącej ten zapach aby go dobrze poczuć, nie musicie się bać że udusicie kogoś podczas upałów ;). Perfumy są bardzo dziewczęce i choć nie jestem zwolenniczką dobierania perfum do wieku, jestem pewna że świetnie sprawdzą się nastolatkom i młodym kobietom. Ich zaletą jest również śliczny (i bardzo fotogeniczny) flakon, który rewelacyjnie się prezentuje na toaletce.  Jedyną wadą może być zdobycie tego zapachu, jeśli nie lubicie zakupów online. Z tego co wiem, marka Juicy Couture nie jest już nigdzie dostępna stacjonarnie w Polsce. Ja swój flakonik kupiłam w drogerii internetowej e-glamour, polecam Wam również kupno próbek przez internet (oraz strefy bezcłowe na lotniskach). Mam wersję 50 ml i jest to woda perfumowana. 

Komentarze